Duurste boxershort ter wereld: €25.000

€25.000 voor een onderbroek. Amsterdams onderbroekenmerk lanceert duurste boxershort ter wereld. Voor 25000 euro kan hij van jou zijn: de Donut X-Clusive 90. De onderbroek is gemaakt van satijn, heeft twee steekzakken en een wel heel speciale feature: de koper ontvangt een bijpassende SUV.
Duurste boxershort ter wereld: €25.000

SUV
De boxershort, met een geborduurd Donut icoon, is vanaf vandaag te koop op de website van Pockies, het merk achter het kledingstuk. En die SUV (een Volvo XC90), waar is die voor nodig? “Wij vonden het wel eens tijd worden dat mensen zonder broek achter het stuur kropen,” aldus Michiel Dicker, oprichter van Pockies. “Het liefst als het met elkaar matched natuurlijk.”

Uniek
Van de Donut X-Clusive 90 zal maar een editie gemaakt worden. Behoorlijk gelimiteerd dus. Op dit moment is er nog geen koper gevonden vertelt Dicker, maar hij heeft er vertrouwen in dat het niet lang kan duren: “Je hebt levenslange garantie op de boxershort en onze moeders vertelden ons dat het er allemaal erg goed uitziet.”

Mexico
Wat er gebeurt als de koper zich meldt is volgens Dicker logisch: “Misschien stoppen we het geld terug in het bedrijfje, maar waarschijnlijk vluchten we naar Mexico.” Of ze daar op boxershorts met dit soort prijskaartjes zitten te wachten is nog maar de vraag.

Pockies started out in 2015 as a joke among friends when they created the first ever boxer shorts with pockets. Beyond all expectations, the first batch of underwear sold within no time laying the foundation to built their brand around their vision for Couch Couture. Pajamas, joggers, tees, thick socks and more followed and they have made it their personal life goal to spread comfort all over the planet