Chillste baantje ooit: €500 om dagje op de bank te hangen

Het klinkt te mooi om waar te zijn: een middag op de bank liggen, tv kijken en €500 verdienen. Toch is dit precies de vacature die onderbroekenbedrijf Pockies aanbiedt. “We doen onderzoek naar bankhangcultuur en zoeken een expert,” vertelt Pockies oprichter Michiel Dicker

16-11-2020 | Delen: | PDF Word

Chillste baantje ooit: €500 om dagje op de bank te hangen

Niet gemotiveerd en geen teamspeler

De vacature, die vanaf vandaag online staat op de website van het merk, vraagt om een sollicitant die ‘geen initiatief neemt,’ ‘tot wel 10 keer kan snoozen’ en ‘ervaring heeft met het dragen van boxers’. Andere capaciteiten die je als kandidaat nodig hebt? In staat zijn een middag op je bank te hangen in de onderbroeken van het bedrijf. “Ons hele bedrijf draait om bankhangen, dus we zijn erg geïnteresseerd hoe onze doelgroep onze producten ervaart,” zegt Dicker. “Daarnaast is het belangrijk dat de kandidaat extreem lui is, dat levert meestal de beste resultaten op.” Om kans te maken op de baan die je een korte motivatie in te leveren waarom je niet gemotiveerd bent.

Enquête

De gelukkige persoon die de baan krijgt moet aan het eind van de dag een enquête invullen. “Op deze manier krijgen we eerstehands info hoe we ons product moeten verbeteren,” zegt Dicker. Naast de enquête hoeft de proefpersoon niet veel te doen. “Gewoon relaxt liggen, je favoriete show krijgen en blijven ademen,” is het devies van Dicker. Als je denkt dat je het in je hebt kan je je nog tot 25 november aanmelden. Degene die de baan krijgt wordt op 1 december bekend gemaakt door het merk.

Vacaturepagina: https://nl.pockies.com/pages/boxershort-tester-2020