Dé boxershort zonder inkijk

Boxershorts. Ze zitten lekker en geven je kroonjuwelen de ruimte. Er is alleen een nadeel: zodra je in je boxer op de bank gaat zitten krijgt jouw pronkstuk niet alleen lucht, omstanders krijgen ook lucht van je pronkstuk. Door te wijde pijpen heeft iedereen een plek op de eerste rij. Pockies zegt: “Zo niet langer” en brengt boxershorts met getailleerde pijpen.
Dé boxershort zonder inkijk

Ontwerpen
Voor het Amsterdamse onderbroekenbedrijf is het een van de belangrijkste punten voor het ontwerp van de ideale boxershort. “Wij vonden de inkijk van veel onderbroeken heel irritant, zeker als je veel in je boxer rondloopt.” vertelt oprichter Michiel Dicker. “Dat kon anders dachten we en zo ontwierpen we een losse onderbroek met getailleerde pijpen. Op deze manier kruipt je boxer niet omhoog en hoef je vrienden en familie niet te trakteren op je ding.”

Zakken
Naast de boxer zonder inkijk heeft Pockies nog een andere feature: zakken. Om spullen zoals je telefoon, aanstekers, paspoort of sleutels bij je te houden. “Dat maakt het extra makkelijk om de hele dag op de bank door te brengen,” zegt Dicker.