Marcel van Roosmalen lanceert boxershort met eigen hoofd erop

Een boxershort met zakken, van 100% biologisch katoen met tientallen keren het hoofd van Marcel van Roosmalen erop. Die is vanaf vandaag te bestellen op www.pockies.com. In zeer gelimiteerde oplage dus wees er snel bij.
13-04-2021
Michiel Dicker
Marcel van Roosmalen lanceert boxershort met eigen hoofd erop

Nicotine pillen
Het is misschien niet de eerste samenwerking waar je aan denkt, die tussen columnist Marcel van Roosmalen en loungewear bedrijf Pockies, maar toch is niks minder waar. Vandaag lanceert van Roosmalen namelijk zijn gloednieuwe onderbroek met het Amsterdamse merk. Met twee steekzakken om bijvoorbeeld altijd je nicotine pillen bij de hand te hebben.

Column
Ter ere van de lancering is van Roosmalen in de pen geklommen om een column te schrijven over zijn ondergoed van biologisch katoen. In de column blijft weinig over van veel zaken, maar over één ding is Marcel zeker te spreken: zijn nieuwe boxershort. De videocolumn is hier te bekijken.