Marcel van Roosmalen lanceert boxershort met eigen hoofd erop

Een boxershort met zakken, van 100% biologisch katoen met tientallen keren het hoofd van Marcel van Roosmalen erop. Die is vanaf vandaag te bestellen op www.pockies.com. In zeer gelimiteerde oplage dus wees er snel bij.
13-04-2021
Michiel Dicker
Marcel van Roosmalen lanceert boxershort met eigen hoofd erop

Nicotine pillen
Het is misschien niet de eerste samenwerking waar je aan denkt, die tussen columnist Marcel van Roosmalen en loungewear bedrijf Pockies, maar toch is niks minder waar. Vandaag lanceert van Roosmalen namelijk zijn gloednieuwe onderbroek met het Amsterdamse merk. Met twee steekzakken om bijvoorbeeld altijd je nicotine pillen bij de hand te hebben.

Column
Ter ere van de lancering is van Roosmalen in de pen geklommen om een column te schrijven over zijn ondergoed van biologisch katoen. In de column blijft weinig over van veel zaken, maar over één ding is Marcel zeker te spreken: zijn nieuwe boxershort. De videocolumn is hier te bekijken.

Pockies started in 2015 as a joke between three students. One of the founders (Michiel Dicker) was lying on the couch in ‘regular’ boxer shorts. Nowhere to put his phone he thought out loud: “Why don’t boxer shorts have pockets?” The other two owners (Karel Bosman and Rob ten Hoove) thought it was a good idea and a business was born. Since the invention of boxer shorts with pockets, the company has extended its line of products with pyjama pants, djellaba’s, hoodies, socks and much more.